viktornyul.com

July 5, 2024

Nyitólap › Hírek › Behúzós, (behordós) horgászat szabályai a Balatonon 2015. 01. 10. forrás: Balatonihal Az idei évtől a megújult Balatoni Horgászrend lehetővé teszi a behúzós horgászatot bizonyos feltételek betartása mellett. A lehetőségről az új horgászrendről szóló híradásunkban már írtunk, a szabályzat teljes szövegét most tesszük közzé. hirdetés Az új év kezdetén a horgászok számolgatnak, hogy melyik balatoni területi jegytípus lesz számukra a legmegfelelőbb, emiatt sok telefonos, e-mail-es kérdést kapunk. A legtöbben arra kíváncsiak, hogy ha behúzva szeretnének horgászni, akkor milyen területi jegyet kell vásárolniuk. Az új Balatoni Horgászrend 23. A FishingWorld csapat bemutatja egy késő őszi horgászatot a Balatonon. pontja kimondja, hogy "a behúzós, behordós horgászmódszer kizárólag általános éves területi jegy vagy behúzós heti területi jegy birtokában gyakorolható". A behúzós heti területi jegy 20 000 Ft-ba kerül majd és kizárólag e módszer gyakorlására jogosít fel. Az általános éves jegy nem új jegytípus, az ára is változatlan, akciósan 55 000, normál áron 60 000 Ft. Ez a jegytípus ad jogosultságot a lajstromszámmal rendelkező vízi járműről való horgászatra, és ugyanezzel van lehetőség a behúzós horgászatra is, a jegy mellékletében és a honlapunkon olvasható külön behúzós szabályzat betartása mellett (ez érvényes a heti területi jegy esetében is).

1. A FishingWorld csapat bemutatja egy késő őszi horgászatot a Balatonon
  2. Balatoni pontyozás, és pergetésrablózás titkai,trükkjei - Horgász.hu blog

A Fishingworld Csapat Bemutatja Egy Késő Őszi Horgászatot A Balatonon

Másik alternatíva a wafters, azaz a kikönnyített horogcsali. Fontosnak tartom megemlíteni, hogy az ilyen gyors horgászatok során kizárólag a kisebb csalikat részesítem előnyben, maximum 16-os méretig. Egy ilyen csali sokkal jobban "dolgozik" és hamarabb hozhat sikert számunkra. A gyors horgászatok előnye, hogy nincs helyhez, időhöz, évszakhoz kötve. Bármikor eredményesek lehetünk, vagy ha nem, akkor a városi horgász már azt is sikerként könyvelheti el, hogy a vízparton tud lenni. A módszert legeredményesebben reggel és este űzhetjük, hiszen ez lényegében keresőhorgászat. A halak reggel és este a legaktívabbak, gyakran árulják el magukat vagy egy fordulással vagy pár pezsgő buborékkal. Tipp: Figyeljük a halak mozgását és próbáljuk meg a látott halakat is horogvégre keríteni. Ha látunk egy ugrást vagy pezsgést, ne legyünk restek, dobjunk rá! Balatoni pontyozás, és pergetésrablózás titkai,trükkjei - Horgász.hu blog. Tavaly csapatunk számos friss fejlesztéssel rukkolt elő, megcélozva egy olyan réteget a pontyhorgász társadalomban, akik a rapid, vagyis gyors horgászatot űzik.

Balatoni Pontyozás, És Pergetésrablózás Titkai,Trükkjei - Horgász.Hu Blog

A BlendeX név a "blend", azaz a "kevert" szóból ered, amely tökéletesen illik ezekre a csalikra. Az évek alatt legjobban bevált ízeket és színeket ötvöztük, amelyek hatékonyságát a dobozban található, kis fiolában rejlő tömény aromával még tovább fokozhatjuk. Gyors pecákhoz nehezen lehet ezeknél jobbat elképzelni, legyen szó feeder, bojlis vagy hagyományos pontyhorgász módszerről. E termékekkel rövid horgászataink alkalmával is kiemelkedő eredményeket értünk el, így okkal tártuk a pontyhorgászok elé. Végezetül néhány személyes gondolat. Maga a gyors horgászat akkor fogott meg igazán, amikor testközelben láttam, tapasztaltam magam az ilyen stílusú horgászatot Angliában. A balatoni horgászat partról nem mindig egyszerű. Helyismeret nélkül gyakran futhatunk betlibe. Nem kizárt, hogy túl közel keressük a parthoz a halakat, de az is elképzelhető, hogy túl távol. Gyakran az orrunk előtt lenne a hal, de mi 100 méterre próbálkozunk. A teljesen biztos megoldást sajnos nem tudjuk megmondani. Egy jó tanács, ha a balatoni horgászatot partról szeretnénk űzni: kérjünk tanácsot a helyi horgászoktól, figyeljük, hogy mit csinálnak.

Nem kizárt, hogy túl közel keressük a parthoz a halakat, de az is elképzelhető, hogy túl távol. Gyakran az orrunk előtt lenne a hal, de mi 100 méterre próbálkozunk. A teljesen biztos megoldást sajnos nem tudjuk megmondani. Egy jó tanács, ha a balatoni horgászatot partról szeretnénk űzni: kérjünk tanácsot a helyi horgászoktól, figyeljük, hogy mit csinálnak. Ne ülj a "helyükre", inkább kérj segítséget tőlük! Segíteni fognak, ha látják, hogy megfelelő a hozzáállásod! Balatoni horgászat északi part A Balaton északi partján a víz jóval mélyebb, mint a délin. Ez akkor lehet jó számunka, ha a víz már felmelegedett, vagy ha még hideg. Ilyen időjárási körülmények között a balatoni horgászatot partról eredményesebben művelhetjük. Az északi parti szabad strandok, mólók egész évben várják a horgászokat. Minden esetben fontos, hogy tájékozódjunk a környéken, hogy szabad e azon a partszakaszon horgászni. Tesla elektromos autó árlista Jácint virág gondozása Hófehér és a vadász 2. 5 Évfordulót ünnepel Kasza Tibi és felesége Mennyit keresnek a CNC-gépbeállítók?